Tuesday, March 22, 2011


Hey hey boy.

Hm, kungarna av Tylösand hela eftermiddagen. Me and Tati på soffan. Vaaad tycker vi om det? Mycket skratt, för hon har inte sett det ever! Vi letar även efter "vår vän" för hon är med någonstans i serien HAHA. Man längtar lite mycket efter svensk sommar när man ser alla platserna, meeeen even more längtar jag efter LA sommar! SÅKLART :) Fick ett A på min uppsats i Aerobicsen för övrigt, hoho. Enda träningsklassen man har läxor i..såklart. Men it's all good, känner att jag borde tacka coachen för utan den klassen hade min kropp varit ännu mera kaaaos hahaha. Våran Final har tydligen något att göra med ett berg..och springa... juuust sayin.

Usch jag gillar inte mina tisdagar! Obviously för att jag har mest klasser då..och går i skolan från 8-22. OCH alltid gör läxorna kvällen innan hahahaha. SÅ nu ska jag plugga :) Rasten på 3h mitt på dagen brukar cheer me up, OM det är soligt!! Det är kallt som en dåre, aldrig vart såhär kallt här säger folk. KAN REGNET FÖRSVINNA!?

LA Baby!
Jackie

No comments: