Thursday, March 3, 2011

It's only a matter of time.

Tack mami för hjälpen med räkningen hihi! v

Sitter i soffan med Tess och Tati, funderar på att sova! Eller jag måste haha.. börjar kl 8 och min kropp måsteee vila (hur det nu ska gå på en luftmadrass) men her-r-r-r-r-r-reeegud va ont jag har i mina ben! Mina KNÄN! Har isat dom ikväll, en halvtimme typ, skönaste på länge! Men det gör fortfarande fantastiskt ont.. synd att den enda träningsklassen jag ended up with kommer göra det värre, hmm. Men resten av kroppen blir shaped up, woho!

Efter min lektion imorse har vi härjat omkring på 3d hela dagen/kvällen, jag Tess, Tati, Ava och Catrin! Det är mycket på gång nu ska ni veta! Det hela är very Whitney Port av oss mmhm. Såå jaa jag ska lägga upp bilder på OSS också, men det behövs mycket inspiration och motivation för annat för stunden. Det tas kort såå don't worry ;D
AAH JAG ÄLSKAR SHORTS! Försvinn regn och blåst, give me Cali luxe life NU! hihi, tack.
Som ni ser har jag dock..tydligen, uppenbarligen..himlaa mycket tid för att lägga upp andra bilder hahahah! Men det är också mest..bara för..min del! Det är verkligen lätt att tappa bort sig själv här, och det är så mycket nytt, good and bad, så jag måste hålla koll på mig själv! Herregud vad man tjänar på det, nu fattar man vad alla menar när man ska "stay true to yourself" för man kan försöka anpassa/förändra men det blir såå mycket enklare och härligare när man bara ÄR! Så detta är ett fantastiskt sätt för det. You should try it! :D Och jaa det händer mycket här som jag vill berätta om..men jag pallar inte hahaha. Ska skriva en bok ist!

Dock betyder inte det att jag fortfarande inte byter stil varannan dag hahahha!! Man kan verkligen undra...för det första är min side-cut värsta big deal här, får komplimanger hela tiden (ganska motiverande hoho) det är inte alls som i Sverige där alla gör det. Meen samtidigt så är jag i LA, helloo, ingen sticker ut här :P OCH alla tjejer går med legins som byxor! WOHO! Even more than they do in Sweden! Vet ni hur skönt det är!! Hahahaha.. Men aah, jag längtar verkligen till "sommaren" här. Då först kommer jag nog fatta att jag verkligen är här. Dom lite mer rutinerade säger att det är snart dock! I mars brukar det hela dra igång! HEJ DÅ BLEKHETEN!
Lite rock, lite pop, lite glam, lite lyx.

That's how I roll! Meeeen det visste ni ju redan.

Jag ska för övrigt vara modell i skolans (fashion linjens) stora modevisning, i Maj! Ännu mera motivation right there! Ska bli kuul, mest för att se hur det går till eftersom jag ska läsa kursen senare, och vem gillar inte att hänga backstage bland allt det kaoset :D hihi.

Mycket på en gång nu va? aah.. I need to sleep. Imorgon ska vi härja omkring hela dagen igen! Men har bara 2 lektioner på morgonen och sedan är det TORSDAG! ..vilket är min fredag (kom jag ihåg nu!)!! fööör att alla vi är lediga fredagar och på lördag morgon har jag ju lektion tidigt hoho!

LA Baby!
Jackie

No comments: