Wednesday, March 30, 2011


Someone said your love was dead..


Palla utsätta sig för det här varje tisdag, som jag gör, hahaha. SÅ, nu har jag bara pianolektionen kvar om en timme typ, och sedan är min tisdag OVER! Phew.. Idag var den extra nice dock, faktiskt, för jag hade ingen läxa till engelskan och vi satt och...gjorde inget? hela lektionen för vi skulle skriva på våra uppsatser, och veeeem kan börja på nytt i skolan liksom? Hej jag sitter natten innan tack. Och på Counselingstupidklassen satt vi och lyssnade i biblioteket. Jag vet inte vaad det är men jag somnar alltid i den klassen, typ som Historialektionen på gymnasiet! skumt. Kan vara lärarens röst..


Har fått mycket motion dock! Cyklade till skolan, gick hem på rasten, gick tillbaka till skolan, cyklade hem! Wohoo, hello nice ass xD hihi. Blev någon sorts racertävling påväg hem nu mellan mig och Sami hahaha.. cooooola som små pojkar på våra Cruisers.


Helgen då? Hmm, plötsligt blev allt så mycket spännande, visst? Palla. Ugh, spring break och road trip är nog vad som behövs nu. Eller bara sol och värme, det hade hjälpt ganska mycket med! I'M SO OVER mina strumpbyxor och varma tröjor :D

ÅÅH NU STÖR JAG MIG BARA! Palla störa sig, palla bry sig, pallaaaaa. ..nej jag pratar inte om kläder längre. Nu ska jag drömma lite innan jag beger mig igen.

J

No comments: