Tuesday, March 15, 2011



Ligger/sitter på golvet i vardagsrummet. Tröött i kroppen - men rastlös, vill sova - fast bara för att jag måste vara uppe hela natten och plugga, vill äta - bara för att det är gott, vill hänga med folk - giggles. Har för övrigt varit i Westwood idag med Max och Tati! Fantastiskt mysigt område, I must say. MER SÅNT! Det är där alla UCLA..USC? studenter hänger mmhm. Vinden i håret med musik på högsta. Perfekt.


Jag fick nog lite sol nere vid poolen förut! Jag och Tati gick ner och försökte fånga de få strålarna som lös igenom förut, gick sådär..men känner mig lite brunare faktiskt! Det va skönt/ovanligt att bada bubbel mitt på dagen med haha.. Kan även kallas lyx.


Nu är det Kings of Leon på stadig volym som gäller och blädder igenom min rediga hög med tidningar jag lyckats samla på mig already! Är ganska stolt, och speciellt nu när jag ska få betyyyg för att läsa dom hihi! Kan ni tänka er! Behövs nog en Rockstar eller 3 om vi ska orka!


..giggles! Mitt tema allmänt denna veckan känner jag hoho.

   LA Baby! 
Jackie

No comments: