Thursday, May 7, 2009

I just felt like saying... I love you.

Åh.. Snart åker vi. Har inte gått in på några detaljer här innan, och Jaz there's something we gotta tell you haha! Dubai på lördag iaf, gott folk! It's a sign now när det ösregnar i tråkiga sverige!!! Mest av allt längtar jag tills vi sitter på planet, IIH! Undraa vilka filmer dom visar? :)
Igår va vi ute, J E M, det va kul! J och E dansade som galningar som vanligt medans.. resten, tog det lite lugnare ;) Meeeen det va lika kul ändå! "Folk undviker dig ikväll eller? - Eh njee, va? Jo men dom är rädda för att du är så snygg!" Hahahah OK mr OLD MAN!


Nu vill jag köpa tidningar! För mina inga pengar.. Men på flygplatsen ska jag maxa, det är faktiskt ganska långt till Förenade Arab Emiraten hahah. Jag har inte ens köpt GQ som finns ute med Rob Pattinson, det är inget bra sign! Nu ligger dock V Magazine högst upp, tillsammans med Vogue (som jag räknat ut kommer nästaa månad hit till eb sverige). Så ska jag läsa den och kolla på Never Back Down samtidigt, så kommer jag nog i form lite snabbare haha. Kaos på den fronten jaaaa. Blir inga strandbilder första tiden i Dubai!! :P

Idaag då ska jag fixa mitt hår, hälsa på V, och PACKA! Gash hur ska detta gå. Hur ska jag förflytta kläder när det ösregnar questionmark. Jag längtar till 24 Juni. Jag är kär for real i Shia LaBeouf.


Jackie

No comments: