Sunday, May 31, 2009

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Asså!!!! Jag dör...... i freakin DIE! Här sitter jag lycklig på jobbet och längtar tills jag kommer hem och ska kolla kvartsfinalen i French Open. SÅ SER JAG PÅ EUROSPORT ATT ROBIN SÖDERLING SLOG UT NADAL! WHAT!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?! En mesig svensk (nej jag kan inte vara glad åt kära sverige tyväääärr) asså.. jag vill gråta usch usch usch.
Hur kan man ta ifrån mig en sån lycklig stund. Jag skulle ju ha house party när finalen är! Åååååååååååååååååååh. ÅÅÅÅÅÅH!!! Hem o FIXA DIG tills Wimbledon UNGE MAN!!!! Han som hade så fina kläder i denna turneringen o allt.. Hoppas på vitt igen i wimbledon huhu. Han fyller år snart för övrigt hihi.. 3/6! 23år!! Det ni.. Jag ska också vara bäst i världen på tennis när jag är 23.. ehm.

Rafael Nadal är bäst bäst bäst alltid ändå!

Telefonerna funkar inte på jobbet, så snart slutar vi..och då ska jag hem! antingen o sura, lr gå ut med våra nyfunna vänner...

GASH!
Jackie

No comments: