Tuesday, May 12, 2009

It's done, and you're gone..

Hmm.. idag vaknade ingen i huset tidigt, så det blev ingen beach idag heller! Men ist då så lekte vi lite i poolen (jag lekte mest, nere på bottnen hihi) och sen utforskade vi centrumet som ligger 2min härifrån med taxi haha. Tyvärr är det föör varmt på dagen så man kan typ inte gå dit. Plus att den som vågar korsa de vägarna dit över, är mycket erfaren haha!
Iaf hittade vi massa bra affärer där med, och vi maxade fääärsk frukt MUMS! Mer sånt exakt framöver. Så där hänger vi nog när vi inte hinner någon annanstans :P På jobbet övade vi mer idag (snark) men stämningen lättade lite mellan personal och chef..ehm ehm.. så nu blir det nog bara bättre o bättre! :)
EH FÖR ÖVRIGT skulle jag sätta mig utanför huset lite nyss med Erica, och när vi går ner genom vardagsrummet ser vi.. DET ÄCKLIGASTE KRYPET PÅ PLANETEN!!! Nej ingen spindel faktiskt, utan något man INTE FÅR DÖDA!! Ni kan ju gissa.. i SPY. Det ska fixas asap imorgon. Vi förtränger det sålänge och städar skiten ur detta huset imon (mahaha ordvits).

....On a happier note. Såg del 2 av BikBoks spring/summer förut. Åååh asså dom bilderna är galeeet nice. Miami hade varit himla nice nu! Dock, hahahah, passar Dubai alldeles utmärkt! Kommer resa som en galning efter detta jue. Världen är alldeles för stor för tråkigaaaa torraaaaa Sverige. Men det är ju knappast något nytt.
Jag är galet sugen på att se Never back down, och Disturbia. Hello favis-pojksen. Ska spara det till någon riktigt seg dag. Om det nu blir några sådanna här, me doubt that yaah!
Imon kan jag tänka mig att det blir poolen igen. Sova länge? och ringa ringa ringa på jobbet! HITTA DJURSNUSKET. Arbeta på brännan, det blev inte så mycket sånt idag faktiiiskt! Plus att Erica ska lära mig lite arabiska, det kan nog komma till hands! För övrigt har jag o eve redan börjat svänga väldigt mycket på våra dialekter hahaha. Det tackar vi för Gotland och Örebro/sthlm! Detta kan bli mycket spännande..

Liveet,
Jackie

2 comments:

kimbaz said...

fortfarande LIKA avundsjuk...

Nathalie said...

what? heter Nathalill, försök!!!