Friday, May 8, 2009

That's why my ex is till my ex.

Exakt nu måste jag sova! Nu är mitt hår permanentat igen iaf mihihihi.. Min kväll avslutas perfekt nu (trots att jag missat JB Live chatten på Face) med deras nyaste singel Paranooid!! Me like. såklart.
Imorgon ska jag härja omkring för fullt. PACKA, hem till pappa, middag hos olssons, in till V, hej då hej då! Det kommer gå fort nu, be prepared! Lördag kommer nytt avsnitt av JONAS med, glöm ej.

1. World War III
2. Paranoid
3. Fly With Me
4. Poison Ivy
5. Hey Baby
6. Before the Storm
7. What Did I Do To Your Heart
8. Much Better
9. Black Keys
10. Don’t Charge Me For the Crime [Ft. Common]
11. Turn Right
12. Don’t Speak
Bonus Track: Keep It Real

Jag längtar efter att höra låten med Common! Många himla härliga röster på ett o samma spår där ja :) 16juni it is! Alla låtar seer ju very attractive ut, undrar vilka jag kommer falla för mest!?

Lovely,
Jackie

No comments: