Sunday, May 3, 2009

"What I really ment to say..

..is, I'm sorry for the way I am."
Åh, imorgon är det söndag! Himla skönt, helgen har varit extraa lång! Då mår man bra, speciellt när det är multi-varmt! DOCK gick jag o eve i inga byxor idag...och det va inte så varmt. Men min tjocka tröja hjälpte faktiskt och jag har tänkt "friska tankar" hela dagen, så det ska nog gå braa skaru seee. Nu har jag mer musik på min mp3 också, iih ladda ladda! Kom att tänka på Crossfade - Cold förut! Herreguuud, me love. Det va alldeles för längesen man hörde den nu, aj så bra den är. Jonas Brothers nya serie har premiär idag i USA, mmm jaag vet. Jaaag ska iaf kolla och ha en blast för mig själv (och kanske alicia hahaha) :)
Asså, det går inte ens att beskriva hahahahahha.
Idag har vi dåå som sagt vandrat omkring väldigt sommar-finaa, solat på studsmattan och kollat basket (striiit baskätt, som gubbarna på mini-golfen hade sagt tror jag o eve!) Och avslutade dagen på hennes soffa framför Dream Girls. Festlig film, mycket spännande att dom bryter ut i sång, låååånga sånger, väääldigt ofta. Men hey, Beyonce är galet stilig iaf.
Läste att Cole Mohr fyllde år häromdagen(23 år)! Heja heja, grattis grattis. Det är när jag ser sånna här bilder som jag uppskattar vissa modeller som är fula annars.. om man får säga så. Jag tycker iaf om honom. Plus att bilden nog är ganska gammal... Men hey, vi vet alla nu att min riktiga smak är ganska skumm såååå bli inte förvånad hörrö.
Spaana in Models.com top 50 Male Models lista, vetja :) Jag gillar den iaf! http://models.com/model_culture/50topmalemodels/index.cfm

Nästa gång jag är inne i stan, förmodligen inte imon? (om inte på kvällen..) ska jag leta efter V Magazine. Deras swimsuit issue är ute nu, och det är extremt festligt skaaa jag säga till alla. Det är himla ballt när massa kända modeller går ihop för kampanjer. Det uppskattas. Undrar om den kommer ut här? Ja? Hoppas dom har flera framsidor mmhm, jag ska ändå ha Gisele iofs.

På tal om inge så får intee solen försvinna nu när jag håller på att bli brun! Pleeeae ^^. Nu är jag trött, imon ska det vara luugnt men stressigt? I våra minds. Litee tajt nu ännaaa. Anywhoo..
Nighty,
Jackie

No comments: