Tuesday, May 19, 2009

Sugar rush!

Hahaha. jag dor, min humor ar pa topp kanner jag! Sitter med eve pa internetcafeet nara varat hus, och spenderar hela min timme pa JONAS. Serien..saklart. Gash me like the Jonas Brothers :) Jag vill vill vill se konserten i sverige i oktober, och inser mer o mer att jag kommer fa serios angest nar tiden borjar narma sig!!

For ovrigt sa har vi varit lediga i flera dagar nu for att telefornerna pa jobbet inte fungerar! HA, lucky us! Men det blir himla jobbigt ocksa eftersom vi har inte tillgang till telefon lr internet hemma i huset! Buh.. saknar folks roster jue, men lovar att ringa till diverse peeps nar vi ar tillbaka! Formodligen imon (tror jag..) Anywho, what's new? Vi va pa Jumeira Beach Park haromdagen, BARA TJEJER TILLATNA, jag dog! Och innan det var vi pa en strand precis bredvid dar alla DISGUISTING males stod o stirrade, fotograferade, och stoorde oss hela tiden. Bada stranderna ligger precis bredvid Burjh Al Arab, de 7 stjarniga hotellet ni vet. Wooptiwoop. Bilder and such kommer snart hihi.

Efter stranden akte vi till Mall of Emirates, igen. Kopcentret med inomhus-skidbacken you know, himla coolt haha. Denna gangen lite mer iordning gjorda an sist, tack vare gossarna pa Zara vinkeliviink. Meeen da jobbade dom inte da saklart. Ist markte vi efter en stund..att det gick runt massa amerikanos omkring oss! AHA, a sight for sore eyes maste jag saga :) Soldater och basketspelare for hela slanten! Preciis vad vi behovde. Eve fick en vink (haha) men nar vi skulle fraga vad dom gjorde har osv, bangade vi..typ :P
Men det finns hopp iaf! Sa kan resten av vara "inte sa krasna" roomies ta araberna hahaha..

Sen skulle vi ga ut igar. Hype hype! Meeen tydligen ar det helt dott pa mandagar, saklart, sa vi sparar oss tills nu pa torsdag Vihoo! Massa fina klader i varmen oh ja :) Det blir spannande, please let us in!

Mer da? Vi tar massa bilder hela tiden, sa ni ser lite mer vad som skeeer pa dom huhu. Saknar folk dar hemma so you know! Kanns som vi varit har laaange redan, allt ar fortfarande nytt liksom!

JAG LANGTAR EFTER MINA FILMEEER. Vill se Disturbia (har bestamt mig for real att jag ska gifta mig med Shia, lr Nick Jonas..hmm.) Transformers (snaart kommer den nya!!) Harry Potter, Never back down, Anglar och Demoner!



Mumselimuums,
Jackie

No comments: