Saturday, May 23, 2009

I'll be the rhythm..

..and you'll be the beat.


Sitter på caféet igeen och dom stänger nuuu! Efter 2 muffins är vi inte lika hungriga längre, men planen är att vi skall bege oss till the foodcourt precis här bredvid sen heem o nana! Jobbet idag gick braa, tog det i min egna takt mahaha.. Det var för övrigt 45grader under dagen idag! Är ju aldrig inne här typ så jag minns inte riktigt vad jag bloggat om :P Vi flippade igår och va först på Dubai Mall till kl 00, sen hypade vi och störde chauffören hela vägen heeem hahah.. det slutade med att vi gick ut o hade apkul! På fredag blire beach party iiih!! Jag är heelt torr på min rygg, ej snygg! Ska hålla mig inne ett tag nu hahaha..

Nya Jonas Brothers videon kommer idaaag! imon..blire ju iofs men. Vihoo!

Jackie

No comments: