Monday, May 25, 2009

the little things you do.

Nuuu är jag på jobbet och har sista rasten innan vi slutar! Jag stör mig stör mig stöööör mig på att man inte kan kolla videos här, föör jag har inte sett den nya JB videon än! GASH! Frustrating :D Plus att mest av allt önskar jag att vi hade eurosport i huset, så jag kan följa Nadaal. För nu äre massa turneringar på g och snart är det WIMBLEDON! Iiih. Mamma får spela in msistänker jaag!

Me Likeee!Efter jobbet idag ska jag eve gita frida paula och lina (vår grupp som vann igår) till Atlantis, hotellet mitt på den dära fake palm-ön dom har byggt haha, och äta glaaass! Yaay heja oss vi är bäst! Så nu sitter vi här allihopa uppklädda o fina haha.. Dock går det inte lika bra idag, hmm. La mig alldeles för sent, sov tills alldeles för sent.. dålig kombo! Imon ska vi upp tidigt o lägga oss vid poolen, har hållt mig inne i några dagar nu så jag måste ut o simma lite igen!

På fredag ere Beach Party som gäller! Janiina undrade huur vi har hunnit träffa någon som fyller år och ska ha fest.. det undrar jag med haha! Meen så ere och det ska bli gryyyymme! :) Nu har vi varit här i 2veckor och 1 dag!! Det duuuu!

Miss ya,
Jackie

No comments: