Tuesday, May 5, 2009

No more rain..

..inte för oss, på ett tag iaf! snart..
Ahh, jag har ju verkligen inte hunnit sitta ner vid en hederlig dator de senaste dagarna. Har varit alldeles för trött och stressad! Och ändå har vi fått inget gjort? :P Hur kommer det sig att heeeela sverige bestämmer sig för att deklarera sistaa dagen så att vi andra duktiga människor får sitta och vänta på att det ska gå 60nummer innan man får hjälp!?

Iaf.. jag har sett 2 avsnitt av Jonas Brothers seriee nu hihi. Me like, more to come där ja!

Nu ska jag ätaa, sen hem till eve o fixa lite, sen möta henne i stan och fixa lite till där! Eller mycket.. men ah you get it. Det behöver faktiskt helst verkligen inte börja regna igen när jag går ut! Jag ska vara modig och lämna paraplyet hemma :P (peppar peppar)
Anything else? Börjar bli lite stressigt nu ju. Men oj så skönt det ska bliii, for real.

Later anywaay,
Jackie

1 comment:

. v i c t o r y . said...

såååå heta dem eeeeeeeeeeeeee = p