Tuesday, March 4, 2008

good day oh ja!

hilou!

Idag va en bra dag viho! Jag vaknade av mej sjäälv lugnt o fint vid halv 12-12 typ och såg att jag hade fått 2 sms utan att ens vakna! trött någon? mm! sen blev jag glad när jag insåg att jag INTE skulle jobba och kunde sova hur läänge jag ville, plus att det va fint fint väder ute så jag blev himlans mera glad när jag såg det! Tillslut pallrade jag mej upp för eveee skicka sms o skrev att hon skulle komma vihoo!

För skönt att va ensam hemma på dagen med kan jag meddelaa, la mig i soffan o kollade charlies angels MMHM med för snygga färger o folk med i filmen! Sen kom eve o hade köpt med sig mummsig soppa som hon tillagade very nice militery style haha. sen plattade jag mitt håår i hundra timmar o eve slingade håreet och så bar det av mot bonum där ida befann sig! där maxade vi vindruvor och nötter o yougurt som vi tog med till matchen mummsss!

Bil brum brum oså lite stop på vägen.. sen va vi iaf framme precis innan matchen började, och jag blev förväxlad med sofia enhebo!? haha. mannen i dörren e rolig, första gången trodde han att eve va vici haha.. yaya anywho.. mtchen va festlig Brandon va himla duktig o spelade massoor! Patrik o Mario fick med spela massor i slutet o dom va himla duktiga meeed! good times.

efter matchen sprang alla därifrån typ haha vi fick INGA kramar (låt aldrig som en liten fanclub igen.) men jag ida o eve hade himla kul när vi trackade robin som mitt i allt fann sig själv sittandes ensam med oss 3 i ett hörn hahaha. han vill bara bråkaaa. när hans girlfriend kom(yannick) lämnade han oss med och när braandie kom begav vi oss hem till honoom där en liten pojk vid namn Jonas väntade glaaatt haha. Det va myspys maxande i.. en halvtimme typ sen åktee jag o ida för vi skulle leta mat. Men smarta som vi är körde vi fel och det slutade med att vi inte åt aaalls, vi sparade pengar som jag sa lr fett som ida sa xD

och nuuu är jag hemma dååda o ska sova snart för jaag ska till tandläkaren imorgon vid 11 och sedan bege mig in till stan med idaa o möta eve o LUNCHA som det så fint heter nu förtiden!

såklart är det No Air som gäller tonight med.. ooch för alla som vill kommer det finnas ett mkt väl skådespelat videoklipp på Evelina uppe snart haha.

fredut.

No comments: