Monday, March 31, 2008

svårt att hänga med..

kl 20.20

Sitter på bussen hem från stan. Misstänker jag inte orkar vänta tlls jag är hemma vid en dator utan minibloggar redan nu! I stunder som denna är jag nöjdare än nöjdast över mina vänner.

Sov hos Lisa tills idag, och hon vet vad som gör mig glad (även om jag fortfarande bara har en sak på hjärnan) nu så fick jag andas ut lite genom att hänga med henne til Twisted-skolan och kolla lovely dans! Festligt med glada miner från old faces. Lite ledsen blev jag dock över att inte få dansa själv men.. Om det är något jag behöver nu more then ever så är det dansen thank you very much. Evelina och Brandon är ÄNTLIGEN i Sverige, lämna mig aldrig sådär igen haha. Föör glad över att få hör deras rösten over the phone! Misstänker träffa nanii a.s.ap. innan jag kollapsar. Så kan vi iaf kollapsa ihop :D

Sooo let's rewind.
Söndag: Jag har aldrig önskat att bussen jag satt på skulle köra av vägen eller krocka med en stor fet lastbil, så mycket som jag gjorde då. och om jag kan få bort min hjärtklappning och spyfärdighet kanske jag kan tänka lite normalt igen.. Men förmodligen inte på ett jävligt bra tag nej.

När det ändå händer kan det väll lika gärna alltid hända mig visst?..

merde

1 comment:

Evelina said...

meeee loooove yooooou. jag ska aldrig mer åka bort. haha :D