Friday, March 28, 2008

It's called multitasking!..

..I should know!!

Hola!

Nu sitter jag här vid datorn igen och väntar på att Johanna ska ringa så vi kan bege oss till Lerum ännu en kväll :) Idag är jag dock lite rädd för att jag kommer somna, för jag e sjuukt trött! Men vad gör man inte för sina vänneeer! :P

Idag har för övrigt varit en mycket trevlig och givande dag! Jag vaknade i lugn och ro, gick upp och gjorde GOD frukost (filmjölk, cornflakes, banan) mumma. Sen kännde jag för att gå igenom aaalla mina gamla spelningslistor jag har överallt på internet :D nej! FÖRST kollade jag på Disturbia, eller skippade igenom den för jag ville bara se dom bra delarna ofcourse! Men det var iaf där ifrån jag fick min musikidé. (plus att jag blev väldigt, Kale/Shia kär igen!!) Så först va det Jacqii's playlist, på.. vad det nu är för adress.. har den sparad på Favoriter iaf!! Och sen var det, tro det eller ej IMEEM hahaha.. hallå gymnasiet! Good times. Sen tog jag tag i mig själv och kännde blää gråbo är tråkigt!, och tog bussen in till Lucille i stan!

Mysigt värre var det i stan (minus regnet) men vi pratade massaa, hon shoppade lite på monkii, vi planerade morgondagen för FULLT!! Någon som ser fram emot det lika mycket som moi! Det gillar vi. :) Och imorgon kanske jag äntligen får min sushi, och någon att äta den med!! Jag är fortfarande lite osäker på vad jag ska ha på mej.. gash.

Iaf.. Lucille behövde glasögon och efter att ha gått igenom alla butiker i stan hittade hon ett par inne i nordstan! Då hade hennes booy Simon(olono) joinat oss, och medans hon fixade o trixade med Per-Erik (HAHA) så lekte vi andra i butiken och rev ner diverse bågar. "Mamma, detta är ett rån!"- Lucille

När vi äääntligen var klara efter en timme typ, haha, så skulle dom på bio och jag skulle heeem! Bussen stod, precis som igår, väldigt lämpligt och väntade på mej när jag kom till centralen! Resan gick alldeles för fort och jag ville inte gå av för mina ben orkade inte gå. Men jag släpade mig av bussen och in till Johanna i Bonum! Efter att ha diskuterat och babblat lite där om det gamla vanliga "Vi måste göra något med våra liv!" och det allra nyaste, så begav jag mig hemåt och trallade fint på the Good Life tills jag dog i soffan med min tallrik spagetti och köttbullar, framfööör vår ny installerade Digital Box! Whii himla bra, massa kanaler! liiite svårt att hitta rätt bara :( ska skriva en kom ihåg lapp till de allra viktigaste (MTV, Star!, the Voice, canal + osv) javisst!

Kimberly har såklart INTE hämtat ved, så det är iskallt i huset och hon har stökat ner hela köket och INTE städat. Så jag fixade disken (HENNES) och tänker veeeeheheeeerkligen inte göra något mer! PFF. Funderar på om jag ska vara hemma resten av kvällen bara? Nee. boring. Men de unga damerna är alltid så sega! Tur med körkort där ännaa Joanie!

Imorgon (LÖRDAG wuhuu!!) är det vakna, platta/locka håret, in till Lisa i Västra Frölunda?, fixa gott inför kvällen med lucille?, FEST!! Herregu kan det bli bättre..


jaja.. adjo!
fredut.

No comments: