Thursday, March 6, 2008

lustfylld dag haha.

wiho seee jag kan blogga casually varje dag! Hoppas det håller i sig nu då.

Idaag vaknade jag inte lika lugnt men JOBBADE IAF INTE.. skulle till tandläkareen 5min bort klockan 10.50.. lyckades vara där 11.00 men dom hade inte ropat upp mig än som tur eee huhu.. efter att ha konstaterat att jag kommer va där ett par gånger till den kommande tiden (sista året gratis tandvård ehum ehum) och med munnen full av bananlack gick jag heem igen i det soliga men iskalla! vädret..

Där hemma orkade jag inte fixa kaminen för jag skulle ändå åka till staan snart, men jag hade ändå inte kunnat om jag velat för det tog 1 sekund så va mina händer o fötter förfrusna så jag satt fast i soffan med en filt runt mig och spanade på surfsnyggingen Emmers i Charlies Angels!

iiiialla faaall.. vid 3 åkte iaf jag o ida in tll stan för att möta eve. när v kom in insåg vi att vi inte hade sagt till henne haha, så det blev lite spaning på stan tills hon kom! misstänker Oasis i NK är för bra inför sommaren mmhm. Blir alltid lika partysugen där inne. När vi mötte eve gick vi till TinTin för att äta muummsig massa mat och det blev kycklingsallad för allihopa och fanta till moi et evelina, och thé till idaa! vi hade för roligt när vi åt haha.. satt faktiskt ganska länge för en gångs skull ist för de vanliga 5 minuterna. ooch till EFTERRÄTT så delade jag o eve på en kärleksmumms för att hon va matmatmaaat o jag va.. sugeeen hahaha..

under ätandet blev det mkt höga skratt som drog till sig många blickar må jag säga! jag kan verkligen inte skriva varför för jag är alldeles för känslig för sånt hahaha.. meen det va iaf kul xD

efter tintin bar det av till VF och hem till none less then braaandon baarton THE MAN! och hans wingman Jonaaaas vihoo! jonas satt med "bibeln" i handen på soffan. lol at him, just like i told him! men när jag eve o ida krashade soffan blev det annat på menyn (HAHA säg aldrig så igen..) brandon joinade oss så fint o vi kollade Vänneeeer och diskuterade diverse ord haha som jag heller inte kommer skriva här!! jaag målade Jonas naglar igen, sist vare rosa nu va det svart! mkt stiligt må jag säga..han försökte knäcka mina fingrar, och vi kollade på det bästaa (enligt mej o nanii) TOP MODEL vihoo, make overs o allt! för kul! jag eve o ida skulle tillbaka till gråbo men missade förstaaa och andraa men icke tredje bussen, vi liksom orkade inte ställa oss upp från soffan haha.. speciellt inte när JAG hade alla musiga kuddar o jonas hade den torra mhaha.. han försökte ta den men icke! inte ens när jag va på toa o han snodde den lyckades han ha kvar den, det tog 1 sekund så va den min igen ^^

näääär vi tillslut gick därifrån va det bajjväder ute med reeegn o kyla :( och i gråbooo va det slask och regn o blåst och JAG hade klackskor på mej WTF inte ok! men nu är jag hemma o kaminen är igång o jag ska sova alldeles exakt snart för jag jobbar imon 12-19.30 är för övrigt SÅ glad att man typ inte behöver stå själv längre när vi har ändrat tiderna mmhm! o jag ska jobba med elin så vi ska festa i kassan misstänker jag hihi..

godnatt

fredut.

No comments: