Monday, March 10, 2008

hemma igen efter 3 dagar!

yes. som sagt.. för det första vill jag säga att nu ska jag veerkligen snabbspola igenom de senaste dagarna! jag är föör trött..


i Torsdags jobbade jag.. sen åkte jag hem först till bonum och hälsade på eve! Sen gick vi till mig och insåg att jag lika gärna kunde åka med till Brandon för jag skulle inte jobba nåt på längee..sen hos Brandon va det jaag eve brandon o jonaas. Dom spelade Halo hela kvällen såklart, men lite tv blev det allt wihoo!


Fredageen vaknade jag o jonas all alone, för eve jobbade och brandon tränadee.. så jag begav mig in till stan ("TA MED ER GODIS SEN!") för att spana runt o fika med beccs o hennes kompis fia! det blev condeco o det va mkt mysigt, massa prat o gossip! Sen åkte jag till grååbo för att hämta kläder osv inför lördagen föör jag skulle sova hos B igen :P innan vi åkte maxade jag o eve Bonum vi hade ungefär med oss 4 chips påsar,2 påsar cashewnötter, vindruvor, japanmix, pez, 3 stora chokladkakor, djungelvrål, zoo.. plus att vi delade på en räkmacka och 2 knäckisar på bussen HAHA. meeen det vi får höra när vi kommer fram är Ingen dricka? OKEJ thanks boys. iaf.. det va Halo o TV och maat som gällde hela aftonen :D Eve kunde faktiskt spela lite! hon dödade den som låg 1a!! Jonas.. sitt aldrig o prata ii ett headset med andra NERDS igen!!! xD


Lööördag, vihoo party idag! Vi vaknade utan en Brandon In the House! han va M I A nästan hela dagen.. Jonas gick från sängen till soffan o spelade Halo hahaha.. L for looooser! jag o eve va duktiga sen o fixade sgabetti o köttfärssås (iofs va det bara att tina upp den..) medans lazyass gjorde mikromat! Sen va det liksom redan dags att börja göra sig iordning.. men först va det slingdags igen! såå på med den heeta mössan o fixa eves hår :D det blev mikiit fint, very blond xD sen fixade vi oxå brun utan sol på oss självaaa mmhm, misstänker det inte hjälpte dock we are two hopeless cases of pale.. very pale.. skin! Vi sprang iaf runt halv nakna i lägenheten medans stackars Jonas va där. Men tillslut fick vi på oss både kläder o smink, som tur e.. för när vi va klara o väntade på att klockan skulle snabba på så kom det in några människor o satte sig i soffan. Hej hej hälsade vi helt vanligt utan att riktigt kolla.. Eve ba, VILKA va det som kom!? jag ba Yannick o Fedja.. utan att reagera.. sen ställde jag mig upp sprang till dörren o smög ut mitt huvud för att kolla om jag verkligen hade rätt hahahah.. och det hade jaaag xD efter en stund gick vi ut för att vara lite socialaaa, partyglada o allt! Festliga pojkar dom dära :) efter hundra år kom Brandon ut ur duscheeen o Eve va inte glad på han haha.. dom gick iaf igeen allihopa o Jonas va ännu en gång ensam med oss 2 galningar :D


när klockan började närma sig avfart försökte vi få han att ta eeen shot haha för han "tycker inte om när det blir så varmt i magen" när man dricker :D för söt, jag kastaade mig på soffan o eve låg på marken när han berättade hahahaha.. Ami kom hem o va aktivt med i vår disskusion!


Påväg till Beccs pekade vi ut flera mordbenägna människor! vi va helt säkra på att vi skulle dö ahahah.. den sista mannen va festlig "vad har ni i påsen som klirrar så fint?" HAHA säg aldrig så igen..

väääl hemma hos beccs va det maxad tjejmiddag o förfest som gällde :D det blev tillomed lite Jag har aldrig "The dirty version" hahahah.. värt. Filmbevis och fotobevis från hela den aftonen såklaart! när vi gick sen ösregnade det såklart meeen det stoppade inte oss! bussen va kaos, en kille som gick på sa "jag tror det är lite för många tjejer här!" hahaha. syftade han på den massiva allsången som pågick i flera delar av bussen hahaha.. för kul!




Tillslut hamnade vi på Bersåå, jag o eve va inte så sugna men det va ändå kul while it lasted! Vakten fick det att bli HIMLA värt mmmmmmmmmmmmmmhm. Men iaf efter en timme ungefär gick vi till kebabhouse MUMMS, sen vandrade vi runt i regnet o fördrev tiden medans vi väntade på bussen.. eve hittade en mobil! när vi kom hem till B va det ett ruuude awakening som väntade de stackars gossarna hahaha.. eve ställde sig i sängen o hoppade o jag körde disco med lampan xD sen trampade jag på jonas med mina mindre torra fötter mohaha.. men som sagt om inte brandon skulle spela match dagen efter lr om inte ami o challe hade sovit hade vi varit myycket värre :D sen deckade vi snabbare än snabbast..


söndaaaag seg som alltid? Jag o jonas vaknade själva igeeen haha.. "en sak har jag aldrg har fattat, varför är det alltid bara vi 2 här!?" hahha.. slow e han.. men iaf, eve jobbade o brandon spelade bortaa.. så vi vaknadee o åkte typ på en gång :P han e för söt den pojken. "neej vi ska åka spårvagn! bussar låter så mkt o man vet aldrig vart man ska sitta" hahaha..


i gråååbo iaf, hälsade jag på ida o eve på jobbet.. sen begav jag mej hemåt.. när jag kom hem hade mamma maxat städlistan o jag började städaaa vid 5 o va klar vid 9 haha.. oså har jag suttit vid datan tills nu kan man säga!


kvällens = Breaking Benjamin - Phobia


få aldrig så mkt usa flashbacks igen jacqueline sandberg haha..


så nuu ska jag gå o lägga mej tror jag! mkt att stå i imon.. !?


anywho..


fredut

No comments: