Tuesday, March 25, 2008

Sen snö och tandläkarbesök fy.

Jaavisst, igår va jag alldeles för trött för att blogga! Ändå orkade jag med mina situps innan jag somnade ;D Ialla fall.. snabbt o gott om igår.


Jag vaknade och snoozade i en halvtimme kanske?! haha.. Med min hjärna inställd på en kort och snabb dag at work, 10.30-17.30, drog jag med ur sängen ner till köket och improviserade ihop en lunch bestående av nudlar och en kyckling haha.. massa grönsaker såklart bla bla bla. MEN när jag kom till Nordstan och väntade på vagnen så mötte jag min kassakamrat Emelie och fick en otrevlig chock "Varför är du här så tidigt? Du börjar ju 11?" Noooooooooooooooooooooooo! DÅ slog det mig (ÄVEN om jag hade kollat schemat på morgonen och kvällen) att jag började seent idag. Det stod tillomed på min mobil, HUR arg blev inte jag då! Så jag ringde och tajmade mig så fint in med Lisas morgon shopping på Hemköp, för att fint fördriva tiden innan jag började!



Själva arbetsdagen var okej, mer folk än i fredags konstigt nog men det gick fortfarande rätt snabbt och smidigt! Efteråt var jag tröttare än tröttast och svek mina fellow tjejelgigantare som skulle hem till linda på sminkparty! Istället fick jag i sista minuten en inbjudan av Beccs, och vem kan stå emot mummsig mat, godis och PREMIÄREN av So You Think You Can Dance!? inte jag iaf mohaha.. Så mot min kära vän blev det ist :) Mysigt värre med genom gång av gamla bilder, The Hills, och arga sms ;D Premiären va braa och vi hoppas på ännu bättre framöver, men som sagt om Benke är där.. så är jag där!


När jag kom hem vid 23 blev det datorn såklart.. inte allt för länge dock! Det bästa som finns är ändå när man vet att man inte ska jobba dagen efter! Dock skulle jag upp och till tandläkaren vid 10 så jag orkade inte vara uppe..





NU är jag hemma igen då, med en lagad tand ICK. Bedövning FY och sitter fortfarande med min lilla Everst på mej och snö kvar på byxorna haha.. kastade mig liksom på datorn :P Jag ääär hungrig men får ju inte äta än :( hatar bedövningar. Hade tänkt att lägga mej i soffan nu, fixa kaminen, läsa och kolla film! All at the same time xD you know me.. jag kan! mmhm.


piis.

fredut.

No comments: