Tuesday, March 4, 2008

how do you expect me..

hej(:


som vanligt va det föör längesen jag skrev :P o ska faktiskt ta det kort o snabbt denna gången för nu minns jag typ inget haha.. kan vara för att det inte har hänt aaallt för mkt!


so whats new? min operation är framskjuten(bajj) för mitt blodvärde är fortfarande för lågt och då dör jag om jag opererar mig förmodligen såå inget med det! men äter järntabletter o mssa järnig mat plus att jag ska börja hänga på gråbovårdcentral o fixa o trixa så jag kan operera mig snarast vihoo!


Jag Ida o Eve maxade roadtripen till Borås tooorsdagen 28feb det va kul!! först bar vi av till Lager sen runt lite där i deras läskiga "butiker" och seen minglade vi i Borås stad, den ser ut som Alingsås kom vi på men sushin va iaf goood! las las maki maki
Tyvärrrr förlorade Gothia men det va en rätt så festlig match ändå o vi va sjukt trötta efter dagen haha. Ida fick en ny Idol iaf!


seen har det inte hänt något haha jag har JOBBAT massa som vanligt. lekt med nanii o hängt hos B typ!


Helgen va festlig dock haha. 1 Fredag förfest hos Lisa (jag lisa mackan arvid fisen), sen bar det av till Uppåt o Framåt, spännande men vi dansade iaf hela tiden wiho! ingen kan förklara snöstormen 3 på natten dock :S JAG O LISA åt massa mumma från Kebabhouse iaf innan vi dog i hennes sköna säng ^^. 2 Lördag efter att ha varit hemma snabbt bar det av till stan igen o VF såklart. Däär väntade (fest trodde jag med tanke på 1000par skor som stod utanför dörren) men till min glädje varee Challed kompisar, som gömde sig på hans rum lr i köket, och simon jonas brandie nanii o idaa! WIHO good times! Simon blessed us with his presense för han fyllde åår dagen efter yao, old dude! och då firade dom det meeeeed HALO 3 hela kvällen (dagen med misstänker jag) och natten! iaf en stooor del av natten. Eve shiftade från rastlös breakdancare till allmänt trött, and back again, tills hon deckade i sängeen! Brandie satt med sin laptop hela kvällen, med oss men ändå inne i sin data haha, så han försvann med nanii tillslut! jag o ida FÖRSÖKTE stå ut.. men halo 3 är inte (tro det eller ej) så himlaa underhållande no no! så Ida gick o la sig tillslut meeed!


och då va dom bara 3 (om man inte räknar med challes über glada vän som dök upp lite då och då).. iaf jonaas simon o jaag. JAG ville sova meeen "du vet vad jag kommer göra!" "om du somnar et du vad som kommer hända!" va det ända jag fick höra haha.. misstänker jag somnade hela tiden o blev väckt lika snabbt.. sen när DOM äntligen tröttnat på spelet så skulle vi lägga oss men insåg att det inte fanns någonstans att sova. Men heter man Simon o Jonas klarar man allt och heter man Jacqueline har man inget val än att hänga på :P så det bleev vi 3 plus Ida som redan låg o sov, påå den skruttiga inte-ens-värd-att-bli-kallad-madrassen på golveeet!! Det va tråångt o vaaarmt o NÅGON hade 2 knäppisar bredvid sig som låg o viskade/flåsade/babblade/skrattade i ens öra. Men tillsisst somnade vi.. tror jag?.. och alla vaknade väll ungefär 10 gånger under natten för att gå på toa lr flytta på kroppsdelar som brutits av mot det stenhårda golvet haha. medans Nanii o Brandie sov på den stora sängen ensamma, mhmm. HOPPAS DET VA SKÖNT! ;D



bäddplatser unger natten(vänster till höget):
Ida Jag Jonas Simon
Ida Jonas Jag Simon
Jonas Jag Ida
..inte dåligt med rörlighet här inte!
Det hjälpte ju verkligen när eves alarm började ringa vid halv 6 på morgonen, utan att hon ens märkte det haha. någon sov djupt mmhm! tur att man har folk som håller för ens öron åt en :D
sååå det va natten! .. dagen dådaa, B åkte till norrköping?! o spelade match! jonas åkte hem!? o jaag o eve o ida drog in till staan o maxade vårvädret i våra hoodies o shalar hihi! för skönt vaare.. sen åkte ida hem o jag o eve tillbaka till VF där vii hängde med Ami framför tvn o dissade Top Models och (not so very good) singing bees! good times!
javisst det va det hela typ!
en sista snabbis..idag va första dagen på jobbet med den nya stängnings tiden 19.00 WIHO! himla skönt varee o det ska bli mumma att bara jobba torsdag sen inget på heela nästa vecka!
fredut.
v
Jordin Sparks ft Chris Brown - No Air

If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like livin in a world with no air

I'm here alone didn't wanna leave
My heart won't move it's incomplete
Wish there was a way that I could make you understand

But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gone breathe without me
If you aint here I just can't breathe
Theres no air no air

I walked I ran I jumped I flew
Right off the ground to float to you
Theres no gravity to hold me down fareal

But somehow I'm still alive inside
You took my breath but I survived
I don't know how but I don't even care

But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gone breathe without me
If you aint here I just can't breathe
Theres no air no air

v

No comments: