Sunday, March 23, 2008

i forgot!..

pardonez moi! joo en snabbis såklart!


Glömde dra igenom Fredagen juu! Mysigt värre va det så ofcourse ska jag skriva av mej..

Jag jobbade 10.30-17, bästa arbetsdagen ever misstänker jag! Röd dag, snabba timmar plus glada kunder för en gångs skull = inte så mycket att klaga på! Plus att allas vår Lisa Johnsson skulle med till Grååbo vihoo!! Snabb som jag äär hann vi med 17.13 bussen och vi mötte Brandon i Centralen, doog på bussen som va fullproppad och vaaarm! I gråbo va det den vanliga shoppingen i Bonum hos nanii som gällde och sedan hem till moi med lisa medans B o E va hemma och åååt.


At my house va det myspys som vanligt! Mamma hade tjuvstartat med påskmaten så jag o lisa bänkade oss i köket, för en gångs skull, med laaax o sill mmhm! Sen blev det datorn och dåå kom The Lovecouple och joinade oss! Efter en stund var vi full trupp då Ida lyste upp tillvaron med påskägg och chiiips! Vi retade Jonas (han som sitter hemma hela helgen och spelar xbox, ja!) och han blev sur o mordhotade gråbos befolkning hahahah. WE LIKE YOU ANYWAY! Så vi lämnade honom och gick till soffan där vi kollade Austin Powers Goldmember och FUCKING ÅMÅL hahaha inteee okej, det va nostalgi maxat!! Sen gick alla heem förutom Lisa dåå. Vi bänkade oss vid datorn igen, och gick igenom mina bildmappar på datorn haha.. återigen nostalgi maxat! Och vi kom fram till att denna sommaren kommer va bästa ever!! Så jag längtar så SJUKT mycket!!! har noll arbetsmoral för tillfället även imorgon kommer va lugnt hoppas jaaag men RESTEN AV VECKAN och resten av tiden tills sommaren och hösten då jag förhoppningsvis har något listigt aaaall figured out så jag kan åka härifrån :)


thank you very much byebye


..en sista sak. Säg ALDRIG ATT HAN ÄR 18ÅR IGEN om det nu inte va en gammal artikel oså e han typ 1år äldre nu! MEN ÄNDÅ look at him mmhm.


Sean O'Pry

1 comment:

Anonymous said...

svar: tack :) kul att höera! yes jag har varit i det shoppingcentret 2 ggr ;)