Tuesday, March 25, 2008

something got me thinking..



såå.. tror jag börjar bli lite trött nu faktiskt, även om jag bara har legat framför tvn i soffan hela dagen! Vet inte hur jag känner för morgondagen än :P kollade NOGA denna gången iaf, och börjar 12! Va faktiskt inställd på 9.15 kan jag erkänna på en gång då så det va nog tur.. Jag hoppas som vanligt att dagen går fort och smärtfritt! Tror Sebb jobbar så får väll gå igenom helgens bravader med honom som underhållning och tidsfördriv :) ..på bästa sätt menat såklart!


Min bedövning är ju borta nu, men jag har ont i munneeeen. Inte konstigt det kanske eftersom dom håller på så himla mkt usch.. Plus att jag tror jag bet mig i tungan förut när jag åt medans bedövningen va kvar! Det va lite läskigt men va faktiskt himla hungrig believe it or not.


Men idaag har jag äntligen sett Transformers, igen! Eftersom jag gång på gång lovar mig själv att se den när jag står där i kassan och hör hur den spelas på andra sidan varuhuset på 62" tvn, men varje dag glömmer. Men idag då som sagt tog jag tag i det hela! Somnade dock mysigt en stund i mitten men spolade tillbaka och såg igenom heela filmen :) Too cute, Shia Senare på kvällen var det såklart So You Think You Can Dance! Idag var det nog lite bättre men jag vill inte att det ska gå varje dag! JAG JOBBAR JU IMON buhuu..får kolla på internet lr något!


Mamma har fixat min lunchlåda all ready ^^ misstänker det ska bli för gott med lax imon mmhm! Finns nog ingen frukost dock, jag är såå sugen på flingor mjölk o banan.. lr mannagryns gröt! Har inte sagt till mamma än bara :P kanske är bra o veta vad hon ska handla men orkaa haha! Finns ingen apelsinjuice kvar heller ELLER filmjölk för dom sakerna tog jag slut på förut yepp. Misstänker det kommer bli yougurt och päron apelsin citron banan juice!? lr nåt sånt konstigt. jaja, långt kvar tills dess.


Skulle bara komma hit o kladdi kludda av mig innan jag somnade.. kommer nog drömma för fullt inatt, har inte ens börjaaat med förklaringen till min "rubrik" :P tror inte det är något man ska ta upp allmänt dock, lr ens ta upp överhuvud taget. Jag är trött o nanii är bortrest så jag kan liksom inte prata av mig buuh haha. She get's the subject i need to talk about so xD får bli när hon kommer hem, om det inte är bort glömt och tusen nya saker har kommit upp.. phuw. Kan ta det lite kort och obergripligt dåå: Jag va inne på en sida (inte svårt att gissa vilken, men för sakens skull säger jag icke!) och såg lite kort o kommentarer här och där blaa blaa, sen tror jag att jag insåg en sak och upptäckte en annan sak! Saken jag upptäckte är nog bara larvigt och very overdramatic. MEN eftersom overdramatic är the thing to bee i vårat gäng kom jag inte på något mer passande att vara.. However tror jag att de kommande dagarna kommer vara upp till bevis, antingen har jag väldigt fel, lite rätt, lr alldeles rätt :( probably a little bit of all.. men jaja, ska gå o stressa av mig nu och sedan sova! adjo


fredut.



v

No comments: