Friday, July 2, 2010


"Can you love me, faster than the devil?"

Kollar lite She's the man, i bakgrunden, samtidigt som jag SVETTAS IHJÄL i mitt rum. Herregud, varför är det så varmt just här inne?! Jag uppskattar inte att sova med öppet fönster för vem veeeet vad som kan leta sig in i mitt rum då!

Jobbet idag gick braa, höll på att svimma på morgonen för min chef sa "Jaadu idag har vi en riktig dag framför oss Jackie!! Du har hand om hela decket själv." DÅ VILLE JAG GRÅTA. Men sen sa hon att hon menade att jag hade hand om disken och kaffebuffén typ haha, gash.. "Det skulle jag inte utsätta dig för! Här skall ingen svimma!" Mina legins gick sönder mitt i allt, så det slutade med att jag såg ut som en hiphopare i kockbyxor och en large killpiké, snyyggt.

Imorgon kan bli spännande ja, hoppas det går fort. För efter jobbet är det UTGÅNG MED JOBBET woho, hur kul skall vi ha? Och på lördag är det UDDEVALLA för hela slanten (bokstavligt talat!) AHHHWESOME HELG helt enkelt.


Nu måste jag sova.. faktiskt.

Jackie