Sunday, July 4, 2010

"Partners in crime"

Kan inte ens beskriva helgen, men ah FREAKIN AWESOME är en bra början i alla fall. Känns som jag varit på semester i flera dagar. Men det var en mycket intensiv övernattning i Uddevalla! LOVEIT. Det bästa som finns är verkligen att skratta högt, tills man inte vet vad. Och det var det ända vi gjorde vill jag lova!

Så, Johanna B sa det innan jag åkte dit och det var så sant så "Detta kommer vi leva på hela sommaren". Jag kan faktiskt säga att vi nog kommer leva på det ett bra tag efter det med. Vilka fantastiska vänner jag har och vilka fantastiska människor jag träffat och vilken fantastisk stämning det var! Kommer vandra på moln hela veckan, med ingen röst värre än vanligt, och fnissa för mig själv.



Jackie

3 comments:

Linda Strömberg said...

ännu ett UNDERBART minne & en GRYM helg med massa äventyr & jävligt mycket garv!!!! ;)BIGLOVE whifey.

jb said...

I LOVE YOU å du är fantastisk!!

Jackie said...

Right back at you ladies, fy FAN VA UNDERBART :D<3