Monday, July 5, 2010

"Tänk om man satte allt i perspektiv.."

Asså...HAHA, denna dagen har varit så sjuk!?
Först vaknar jag av mitt alarm kl 8. Bra bra tänkte jag, tills jag kommer på att jag ska ta bussen kl 8. DET ÄR JU NU insåg jag då hahaha. Sen visste jag efter det att det skulle bli en mycket skum dag. Den har gått snabbt som attan dock, och det har inte varit totaaalt ångestkaos, så det är ändå ok! (Sprutgrädde som exploderar i hela köket, ölglas som går sönder av sig själva i handen på folk, kaffemaskiner som svämmar över, Merpaket som går till attack, and so on) Första jobbdagen avklarad.

Hängde lite med Johanna B på bonum när jag kom hem med. Gick igenom helgen och lite till, igen haha. Fy fader vad vi kommer leva på detta i hundra år! Som det är sagt så äre bara att jobba på och planera in nästa äventryr(SNARAST!). Samtidigt vill man inte gå tillbaka till vardagen för..aah, ni vet, helgen var SÅ himla heaven, verkligen. (snor mina underbaringars bloggbilder sålänge, men god dammit vad det skall växlas bilder sen!!)



Har kollat ikapp mig lite på datorn nu under kvällen, och känner att det är dags att sova nu. Låtarna från i helgen går på repeat. Vet inte riktigt vart denna kom ifrån dock (the hills?) men den är mycket aktuell den med!!



Ni vet väll att Nadal vann Wimbledon? WOHO! Har inte sett en ända match iår :( SÅ UPPTAGEN ÄR JAG mohaha. Men såg sammandraget av finalen (och hans mycket vackra mycket spanska flickvän i publiken). Ahh gott folk, nu är det på tiden att det dyker upp en stilig dude i mitt liv känner jag haha.

Jackie

No comments: