Friday, July 9, 2010


"Goodbye. So long."

Förstår ni lyckan över min ledighet nu i 3 dagar!? Och sedan börja kl 15 på tisdag!! AH, fest är det också, och grill, och häng i gäng, och sol! HUR NICE!? Det leendet och mini-lyckoskriket jag drog till med när jag bytte om efter jobbet asså, WOHO!! Tacka gud för att veckan är över, den avslutades verkligen med en helvetesdag, men jag har levt på Uddevallaminnen och tider som komma skall, precis som jag sa :D

Johanna B fyllde år igår, 22 år ung. Det firades del 1 med tårta (och pizza) på mysig altan med underbara vänner. Fy fanken vad ni är bra kära vänner! Alla får en guldstjärna av mig. Längtar massor till nästa helg med. JA vi är djävulskt bra denna sommaren måste jag säga.

Och på tal om mina vänner. SPANA IN Linda wifey Strömbergs nya frippa! Hon fick ett litet glädeskrik av mig på jobbet när hon skickade mms. HUR SNYGGT!? Om jag hade haft hanterbart hår hade jag gjort det på direkten. Ahhwesome!

Funderar på att sova snart? Så jag kan vakna och leva loppan hela helgen! Med mina nya Gaga goggles :D

Det har varit mycket spännande på boys fronten idag med.. kan jag säga sålänge. Så tar vi resten någon annan dag!


Jackie

No comments: