Saturday, July 24, 2010


"Just know I loved the time that we both had,
and I don't ever want to see you sad. Be happy."


Kollade sista avsnittet av Vampire Diaries härom dagen, och herreguuud vad jag längtar! Kommer bli så grymt med den nya säsongen, loveit.



Har även spelat massa piano och varit trött/irriterad hela eftermiddagen (sedan jag skrev mitt lyckliga inlägg förut haha..) Men är ensam hemma och uttråkad!! Tänkte gå ut och springa men var för trött. Det går ju bra ihop eller hur? Naaat. Oh weell. Skall lägga mig nu och somna till Hannah Montana the movie (eller The Last Song, igen) tänkte jag, är ett stort större störst Miley Cyrus fan these days. Men det var väll inget nytt det heller :D Så jäkla awesome är hon, helt sinnes.

Vill även till USA fort som attan..också, inget nytt. Längtar ocksåå till London i September! Och supercrossen :D Och vår egna USA resa ladiies, och..ja, att komma bort lite allmänt kanskee?

Jackie

No comments: