Saturday, July 31, 2010


"Will you care when I'm gone, and It's done,
and I've really had enough?"


Så idaag har jag jobbat frukost och servering på båten! Det gick ungefär som det skulle för någon som gör det "på riktigt" första gången haha. Vädret var faktiskt på vår sida hela dagen och det blev bara litee kaos en snabbis. Så nu mina vänner kan jag allt som finns att göra som anställd typ hahah. Fick även 2 gissningar till av mina kollegor på att jag var 19-20 eller MAX 19år! HAHA!? Herregud, jag har tydligen mitt babyface kvar, så det är ju iofs bra, men come on people?!

Favorit JB låten är Got me going crazy, men när jag hör Games så lägger den sig nog 1mm under första platsen för aaah love it. Har ni hört den? I guess not, så lyssna nu!



Johanna B kommer om ett tag, då beger vi oss till Helen och sedan Hard Rock för lite häng, och efter det kan det sluta hur som helst (film och mys röstar vi på hahaha woooho). Är ledig imorgon så jag mår TOPPEN.

Sugen på lite Mysigaste Märket på Planeten? Aah, USA i ett nötskal. American Eagle.

Jackie

No comments: