Tuesday, July 6, 2010

"If we ever meet again"

Vågar inte riktigt ställa mig upp. När jag kom hem efter jobbet fastnade jag vid pianot, sedan har jag legat i soffan, trixat med datorn - MUSIK, och klippt ett par till shorts ("nya grejen" med alla gamla byxor haha) that's pretty much it. Tiden går ju sjukt fort. Meeen det är OK för jag har hela veckan planerad och fullbokad SÅ, jag får ligga still ensam hemma i möörkret hur mycket jag vill. Det jag menade var även att det hänt något med min fot. Känns som det sitter en spik rätt upp i hälen, men det ser jag ju att det inte gör..

Mamma och syster besökte mig på caféet när jag slutade idag. Det blev en islatte på uteserveringen, DET är nya drickan for sure! Ida vill att vi tar med den på menyn, coolt visst? Hon glassar även på Mallorca i 10 dagar framöver..SES.

Imorgon är det onsdag, veckan har gått überfort hittils och jag blir SÅ HIMLA lycklig om den kan fortsätta i samma takt! Ser fram emot helgen, och torsdag för då fyller Johanna B år WOHO! 22år och snart dags för pension. Det blir häng i gäng, det uppskattar jag som attan, finns inget bättre skall ni veta!

Har hittat sveriges coolaste par. Det tycker säkert inte ni, men det gör jag. Nike och Rasmus. Han är ju snygg som jag vet inte vad, hello face? Och.. jag kan fortfarande inte släppa den frippen. I'm hooked. Någon som tycker han är liiik någon annan svensk snygging (mohaha i'll never tell..)

När vi ändå är inne på ämnet. Dolce boys är hawt boys. Det är lite höstvisningar i farten nu, men än sålänge håller jag mig borta för..vem i hela himlen vill kolla på höstkläder NU!? Let's focus on the models instead maha.

Sist men aldrig minst. Underbara rösten, grymma låten. Erik Hassle - Standing where you left me. Just sayin :)

Jackie

No comments: