Tuesday, July 20, 2010


"We've got tonight to make it a memory"

Jaaa, fick precis hela Jonas L.A soundtracket :D Åh sikken sommar! UNDERBARA låtar, for sure! Är ledig ledig, har egentligen haft långledigt lördag-tisdag men hoppade ju in i lördags ooch även igår! Gör inget, det var kul som attan faktiskt haha. Vilken lyx där med. Det rullar på bra nu mina vänner!

Sitter och har det bra i solen vid altandörren. Skall äta lunch snart tänkte jag. Lincoln är här från Barcelonaa, och ikväll blir det grill med hela ligan och vänner :) Loveit. Fick precis ett sms från Helena, och kanske tillomed ser fram emot att jobba på båten nästa helg :D Mohaha. Denna helgen är ju en annan historia när jag skall ta bussen tio i 6 på lördag, och jobba frulle...hmm. Men det tar vi då!

Annars då? Någon som har någon lång mysig kramig kille jag kan få? haha.. host. Det hade varit festligt som få.

Johanna B. Det är verkligen inte kul att vara ledig i tid och otid måste jag säga! Skynda hem nu, fröken flitig.

Jackie

No comments: