Saturday, July 31, 2010


"Come as you are.."

Tacka gudarna för detta vädret just nu! Det behövdes verkligen at work idag, synd att min skiva med 50något väl valda låtar inte fungerade, meen ah det var lugnare än lugnast hela dagen. Hann tillochmed shoppa loss lite på hederlig Gina Tricot efteråt med, en till skjortaa och en kjol!! Gröna båda två :) Så det skall jag springa runt i, i regnet, och låtsas att jag har ett par snygga regnstövlar med. Soooft.

Nu skall jag sova och jobba all day long imorgon, sen blire förmodligen (förhoppningsvis, för jag vill att hon skall se den!!) film med Johanna B :D THE LAST SONG, finns verkligen inget mysigare för tillfället.

Nu börjar för övrigt "The role that changed my life" på Star! och Shia är meeed. Han vill jag gifta mig med, verkligen. VERKLIGEN.

Jackie

No comments: