Thursday, July 1, 2010


"Total Eclipse of the heart"

Id G har inte tillgång till dator förens på söndag, för inatt drar hon till Peace & Love (känner att det är däär man borde varit iår) såå jag bloggar åt henne med :D

Some say the world will end in fire,
Some say in ice.

From what I’ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.

But if it had to perish twice,

I think I know enough of hate
to say that for destruction ice

Is also great And would suffice.

Ni förstår kanske? VI HAR SETT ECLIPSE!! Wohooo, helt otroligt, premiär och allt. Asså..jag sa nog 10 gånger innan filmen "Jag måste nog skrika lite nu innan den börjar" men aah hela salongen både apploderade, skrattade högt, aahw-ade och debatterade. Mest jag, amanda och ida g tror jag dock hahaha. MAN MÅSTE JU KOMMENTERA SAMTIDIGT fattar ni väll. Fattar inte tjejer som går dit med sina boyfriends. Dock blir man ganska deppig som singel efteråt hmmm. Oh well, i loved it. Vill till USA more then ever, har kopplat ihop de 2, så nu jäklar. Sedan tar jag gärna biokillens Team Edward tröja, Team Jacob går också bra, mycket snygg är han men gaaash Robert Pattinson är liksom VACKER.

Förtränger allt som sker at work imorgon och låser in mig i Twilight delen av min hjärna, tack.



Jackie

No comments: