Saturday, July 10, 2010


"The girl and the friend"

God morgon kära vänner! En mycket god morgon so far. Fick ett sms av mor för ett tag sedan (med en hälsning från Peter Jöback) och nu går det helt enkelt inte att somna om! Finns ingen tid ändå. Ska ut och springa nu, måste testa hur det står till med konditionen och hur mycket mitt knä klarar av, har jag tääänkt. Hade varit perfekt med ett dopp i havet efteråt. Har inte ens badat iår?! HUR TRÅKIGT?! Jag kan ju för sjutton alltid badat i alla väder och kläder, men helt enkelt inte hunnit än? Hur skumt det nu än låter. Evandro Soldati. All motivation som behövs.

Klipper fortfarande min väg genom garderoben. Men går inte all out med saker som jag kan ångra senare, det har vi varit med om innan, hemskt onödigt! Men diverse t-shirts and so on, som blir mycket mycket stiligare efteråt!

Är också även säker på min tatuering nu. Den första i en förmodligen lång rad to come :D Inte riktigt som den på bilden, än. Mer synlig the first time! Vet bara inte nääär jag skall göra den? Men det hinner vi nog planera in under sommaren, visst Johanna B? Blir så inspirerad från jobbet, varenda kotte har ju tatuering där!

Jackie

No comments: