Friday, July 16, 2010

"Lost in translation"

Åååh, The Hills After showen var ju så fin! :D Alla var sjukt snygga och jag ville, som vanligt, ta första bästa plan till LA och leva loppan! Det är ju redan The Hills maraton inbokat, tur det annars vet jag intee hur det skall gå! Känns mycket sjukt detta, men aldrig mer nya The Hills!

Längtar som en dåre till helgen nu. REDAN FREDAG, tacka någon för denna veckan(som gått så fort)! Som jag sagt hela tiden "Vi har i alla fall roliigt ihop!" på jobbet, även om turisterna är jobbiga som få och vädret gör precis som det vill. Det blir mer pengar i semesterkassan framöver med, det är uppskattat!

Nu måstee jag sova. Tur att Cecilia jobbar imorgon meed så jag har en sångkompis (och ätkompis, men det försöker vi ändra på) Ska lugna mig med energidrycken också, och satsa lite mer på hederligt (bubbel)vatten! Måste överleva natten i bastun som jag även kallar mitt rum..heerregud.

Jackie

No comments: