Thursday, November 20, 2008

Clumsy

Better safe then sorry.
I must say..that is kind of a sucky expression? men iaf så för tillfället kanske det stämmer! who knows who cares.

Vaknade himla tidigt imorse? Inte meningen juu, men sitter här nu och har ätit frullee.. Kollar Knocked Up, mmh glad att det inte är ett issue of mine iaf hahah. Väntar på Dirty Sexy Money, och funderar på att fortsätta läsa GG!

Sen äre woooork! Mmhm, och fotografering haha spännande.

Jag har FETT ONT i min tand! Hoppas INTE det är en till som ska växa ut? I die isf, aj aj aaaaj. OCH VI HAR INGEN MJÖLK HEMMAA ååh, palla gå till affären mahaha. och ändå va detta det vettigaste inlägget ever! :) we like. Alessandra Ambrosio fick sin bääby för 3 månader sen tydligen, JAHA! Besöka hemsidan exakt nu.

Better safe then sorry.
Jackie

1 comment:

Anonymous said...

hahah jag vet! men jag vågade inte. jag är en fegis och allt jag vågar är att sucka högt och himla med ögonen:P

hade han däremot grabbat tag om något annat än min fot så hade jag sänkt honom >=)