Thursday, November 27, 2008

Xmas spirit!

Åh, kollade verkligen klart Polar Expressen precis och har gått in i maxad julmys stämning!! Mmh, himla glad att jag ska mysa på skridskobanan mitt i NY hihi i fluffig snö, och spana otroliga skyltfönster på Bendels & Barnes and Nobels (lr hur det nu stavas haha)! NK gånger tusen typ! myyys.

Letar upp allaa söta jullåtar med olika kändisar som jag har på min data nu haha! Och ska verkligen låtsas på bussen in att snön är kvar ute!! SNART E DET DAGS FÖR JULPYNT! Åh asså mmm i die mohaha!!

Sen vare intee så mycket mer! Torsdag, who knows vad som sker! (kom för övrigt precis på att det kanske inte är så bra att julpynta huset om vi håller på att packa ihop allt inför flytten :P) men hey, jag har min snögubbe-glob i mitt rum iaf mmhm <3


He's gonna find out who's naughty or nice
Jackie

No comments: