Tuesday, November 4, 2008

a beautiful lie to believe.

..ååh herregud va mkt som hänt och gash va lite jag känner för att kludda ner det hääär!..

Snabbis dåra
Halloween festen va verkligen himla kulig! Alla var utklädda (förutom han som delade min yxa på mitten!) och det va för kul att ha en "förra hösten" fest.. Massa FlipCup oxå, med våårat lag som vinnare mmhm!

Sen bar det av till Inferno. Det slutade med att jag Yannick Emma o Martina var de ända från festen där inne, och the rest is history :P

Lördaag vare ont i huvudet och trötthet.. Men jag eve vics hamnade ändå hos evelina tillslut med massaaa tacos o gott o läskiga flmer och vin hahah!! och SPICE GIRLS såklart! klaaassiker. Sen sov vi alla tre väldigt obekvämt i eves säng o vaknade med ont exakt överallt..
Söndag va vi exakt lika trötta som dagen innan, med ont i huvudet och extra trötthet och dessutom ont i kroppen! MEN det stoppade inte mej o Eve! Kl 21 satt vi på bussen påväg till Lisa o Maja, för Maja fyllde ååår kl 00! Så där vare fullt med förfest-lekar och skratt och JA MÅ HON LEVA, med de inneboende plus mej eve mackan! Sen bar det av till Parkan (raskan.. maaahaha) Fullt fart där med. ("assåå jag vill inte säga detta högt egentligen men jag jobbar ju på BurgerKing") och sen fick vi massaa god stark mat på Greenwich och somnade i en stoor skön rund säng hahaha..


Idaag har jag o eve tagit över Bells lägenhet. JAG har lagat mat åt alla inblandade, smäärr! Och vi har kollat massa serier, och sovit en hel del :D

Sååå.. nu sitter jag här, lyssnar på 30 Seconds to Mars. Är trött, ska till sjukan imon TIDIGT!! Sen ere match, och vem vet vad :P


Jag vill iaf härifrån nu, bumms.


Laaater
Jackie

No comments: