Monday, November 24, 2008

Serious flashbacks!

NU har jag fixat det du bad mig om V ;D

och medans jag gjorde detta passade jag på att klicka igenom alla mina blogginlägg från detta året! Gash.. What to saay what to dooo? haha.. maxade flashbacks va det iaf, ååh. Himla tur att jag har en blogg! Jag har ju sämsta minnet så nu fick jag lite roliga minnen tillbaka haha..

Sommaren va ju helt underbar! Bara att inse och komma ihåg det så :) och guu så mycket som har hänt det senaste året! Har vi sagt det nog gånger än lr? I dont think sooo! Men nu e det ju vinter o allt igen.. dags för nytt! Händelser då.. inte folk kanske :P <3

Sitter hemma ensam nu, såg att det har snöat ännu mer inatt! Himla mysigt, men jag har ju inga lämpliga skor nu haha. Ska jobba sen! Fixa mat exakt nu, och läsa min Gossip Girl.

Sötnöt (hahaha)
Jackie

No comments: