Wednesday, November 26, 2008

"It doesn't matter if you get there, as long as you go somewere"

OK jag har precis sett klart the Sisterhood of the traveling pants 2! Fy vilken söt filmen! Himla miljoner gånger sötare än den första ju hihi. Vill alltid resa överallt när jag kollar på dom filmerna. Nuuu sitter jag o klickar igenom the Devil wears Prada, mumms. Blir alltid lika sugen på att SHOPPA när jag ser den! Eller jobba..exakt där! :) OCH just det jaa.. jag kollade verkligen på min childhood-FAVO-movie förut: ROMEO MUST DIE! aaah i die. Den filmen for the win!!

Skulle sova tidigt idag ju men hmm så bra gick det med deet! Jag ska upp "tidigt" imon och vara hos doktorn kl 13.30, uh.. sen blire nog lite vandring på stan, hälsa på eve at work och sen bege mig till mitt EGNA work! mmh, idag gick det himlaaa segt faktiskt men sen slutade det bra braa! Heja ungdomarna på Orust! :P

och en FYI till mig själv kanske, är att IMORGON SKA JAG LETA UPP EN MAGAZIIINE det första jag gör så jag kan andas the freeakin UT! Abstinensbesvär någon? och nu är det ännu mindre tid kvar till USA! Har börjat drömma om det nu med, uh! Blev så besviken när jag vaknade och insåg att jag inte aaalls skulle åka om 5 timmar hahaha!!

Anywhooo, ska verkligen vandra omkring sjungandes imorgon vart jag än går! Och hoppas att det ynkka 4 h at work går fort fort pleeease! "No no, that wasn't a question"


So, he's cute right?
Jackie

No comments: