Tuesday, November 4, 2008

Cool it now.

Nuuu sitter jag hemma hos nanii, och vi har fixat oss till matcheen :P hur mkt man nu"fixar" sig men ah you get it :P
..Bytt om från våra Pjays :P
.
Imorse va jag himla sjuukt trött när jag vaknade, efter 2 timmars sömn. Resan till sjukan va ju mindre trevlig med en miljon människor överallt och förseningar hit o dit. Men det gjorde inget för dom va försenade på sjukan med! Men tillslut tog min buddy Jeanette hand om mig, och blev överlycklig o avundsjuk när jag frågade om jag kunde åka med på vår USA resa! Det förtjänade jag verkligen sa hon, peeerfekt!!
:
Väl hemma igen, kunde jag inte somna så jag kollade The Hills (Heidi fick sparken maaahaha) och Gossip Girl (Nate är en riktig smääärr, som vanligt!!) och sedan sov jag gott i 2timmar.. Fick Idol-jobbet med eve med mahah, himla kul att jobba ihop! Folk börjar lära sig :P
:
Annars då? Letat massa jobb, är jag dömd till att bli telefonförsäljare lr? Uh i die. Vill verkligen bort ett tag..
:
Laater
Jackie

No comments: