Monday, November 17, 2008

the weekend is oveeer..again!

Sooo.. update, skriva av mig exakt nu and move on! värst va dramatisk!

Väl hemma sen satt mamma o kimberly i värmaa vardagsrummet med massa mat som jag missade, och så babblade vii family-style! All to my pleasure. Så efter det hypade jag huvudet av mig! Packade en vääska, skrev HYPE till eve och begav mej till her place där vi hypade ännu mer och åkte till Inferno! hahah..

Det va himla lyckat skaaru veta, a good word beginning with a T comes to mind! (nej ingen person lol). Och sen anslöt sig Emma till vår kära club och alla dansade lite tiiill! Jaz hängde med oss en stund utanför efteråt för att ge oss lite updates om club Bounce där hon hade hängt mahah..

Jag o Eve sov goottit men VARMT och inte så himla länge och gick till jobbet i maxade T-shirtar där det stod SOFT och I v NY på.. hahaha.. blaast. Dock va det inte det roligaste eventet att jobba på meeen ah, it had it's reasons :P

När vi ääntligen va hemma hos eve igen va båda ensamma hemma! Då kunde vi inte göra något annat än att hypa ännu mer.. igen! SÅ vi lagade DEN GODASTE spagettin o köttfärssåsen eveeer, smärr! och dansade omkring i huset i hopp om att chocka någon förbi passerande vandrare hahaha.. OCH denna gången va det tillomed en PARTY BUSS! it was a sign sent from heaven! Hemma hos V hade hon hypat helt i sin ensamhet (ne Lus va där men skulle icke ut hihi) och påvägen dit anslöt sig Jaaz med oss så all together hade vi en BLAST förfest med musiiik, såång och Chris Rock haha!

Respekt va kvällens mål, och det va himla kul faktiskt! Massa buuddies, otroligt nog, och inget drama hit o dit, typ iaf! Inget värt att nämnas :P Det va dans non stop.

Seeen somnade folk på olika ställen EHUM, folk övergav sina egnaa lägenheter eller planerade sovplatser för att somna lite överallt :P:D

När jag vaknade (samma dag) sakta men säkert ville jag helst sova hela dagen. Men kl 15 va jag påväg hem till pappa, till FOTS, för att äta mat o fixa lite! Och på kvällen sen åkte jag tillbaka till Vics med jaz, där hon o eve sov som stocks :) Vi avslutade kvällen med mackisar och sen snarkade jag hela resan hem(nej fy, men jag sov iaf)!

IDAG ska jag o eve börja våran utbildning at work! Spännande.. hoppas på en himla lugn vecka faktiskt mmh! Ska endast längta till inflyttnings festen i helgen hos favorit paret :D!! <3

NU mat!
Jackie

No comments: