Wednesday, November 5, 2008

losing my composure.

Åhhh..

Dessa himla matcher kommer bli min död :P Någon kommer få en hjärtattack snart! Det va iaf himla synd för pojkarnaa va (vissa + - ) gott braa :) och jag har fått order från en viss mor att dela ut lite örfilar nästa gång om dom inte vinner hahaha!! Det e sånt vi uppskattar..

Anywho.. sitter o räknar ut min (obefintliga) ekonomi! Mår dåligt, ska börja gå till någons jobb och säga JOHO DU JAG JOBBAR VISST HÄR! Ställa mig o göra arbetsuppgifter och aldrig flytta mej om någon säger till! Då måste jag få lön sen ju? :D Ska verkligen springa runt som en galning imon o böna o be på mina knän om det behövs! Såå himlaa professionell ska jag vara.

..och om jag måste stay at home, kommer jag kollapsa. Freakin aaah.
.
Nu sitter jag iaf här o lyssnar på Chris Brown - Electric guitarr, om o om igen på Tommys blogg ;D Himla udda namn på en låt Herr Brun! Men den eee ju bra iaf hihi. Ska sätta mig framför valvakan snart igen och uppdatera mig lite! Den sänder ju faktiskt fram tills kl 6 på morgonen sååå det lär ju inte gå att missa något hehe.. Dock har jag inget gottit hemma, nani är på andra sidan rutan och har snart slut på chips, så då kan vi lipa över det ihop!
.
.
Laater
Jackie

No comments: