Wednesday, November 12, 2008

I'm done..

..but it's not over.

Mm hemma igen efter nya äventirr! Någon som tycker jag är uppe sent möjligtvis? Vill ligga i min säng exakt nu o sova, men ändå inte. Och nej verkligen inte tack vare någon spännande anledning im afraid. Snooore.

IGÅR, först hängde jag med till Twisted för att andas lite Zerjon dans! Det e sånt som veeerkligen behövs ibland uh, :(. Sen begav jag mig ensam mot basket matchen!..som för övrigt va ganska så inte ok måste jag säga. Men lite bra fanns det ju faktiskt!

Efter det åkte jag Mario o Vics hem till henne, köpte Subway (marres premiär!) och blev snart joinade av Mike o Miles och strax efter det en liten nanii! Sen vare mumms och tv för hela slanten! :P och tillslut vare bara vi tjejor kvar, och precis när Vics skulle sova fick jag o eve för oss att laga mat! SMÄRR! Spagetti o köttbullar, största kastrullen med spagetti ever made tror jag hahahaha..!! Sen somnade vi gott :)

IDAG, efter en natt full med skumma drömmar väcktes jag o nanii av Spice Girls ahaa! Så blev vi joinade av ingen mindre än smarre! Och efter massa tv hamnade vi hemma hos hans mami, framför tvn där med haha! Fast med massaaa god mat framför oss :) och söta små kusiner!! En riktigt aktiv dag helt enkelt..

Men den tog verkligen inte slut där. För när smarre åkte på träning åkte jag o nanii tillbaka till vics, med händerna fulla med Sushi! Men det va visst tomt hemma hos henne så vi hade en blast all alone med Ugly Betty o Desperate! När Vics o martina kom hem drog vi... hahaha ne jag skoja, men det blev fullt hus o vi matchade våran buss så sniiggt ;D

Imorgon ska jag på intervju igen ( ja jag går på sånna men delar helst inte med mig av The Story Of My Life) och förhoppningsvis ringer dom eve med!! Sen blire nya äventirr kan jag tänka mig! PLUGGA? vore en himla bra idé! och berätta ett o annat här o var, så jag slipper kollapsa snart uh. Det är nu man önskar att man va en sån person som åt mindre när man blev nervös, ist för tvärt om hahaha..ej ok.

OCH för alla coola katter där ute, så ska ni veta att jag precis kollade klart Camp Rock, och sitter nu o lyssnar på the Jonas Brothers! Mahaha. Lite söta låtar har dom ju allt!

F.Y.I igen.. THE TALK OF THE TOWN = tatooos. Åh jag vill, exakt nu hihi.

"We couldn't change it if we tried.."

.
Ändååå..
Jackie

No comments: