Thursday, November 6, 2008

once again..

..once again, vill jag inte bloggaaa.

Och därför skriver jag bara, HA DET HEEJ! hahah ne skoja. Men hm okej, idag vaknade jag en miljon gånger av att jag drömde att jag va försenad:P Men ändå sa till mig själv hela tiden "neej du har ju ställt mobilen!" ändå rätt normalt..

Sen dåå åkte jag till pappa, och gick igenom massa grejs med hans jobb o mitt jobbsöökande.

och nu är jag hemma, har varit det hela dagen.. hämtade massa ved så huset blev vaaarmt mmh. Sen kom eve och vi åt massa gott, samtidigt som vi kollade Make me a Supermodel (ironiii).
.
Är oxå ikapp på säsong 2 av Dirty Sexy Money!! yees, we like! och 90210 va föör himla mysigt idag :( buh för min del.. har tänkt på massa idag för övrigt (tänker alltid för mkt på för lite), men inte på det usual haha utan något annat! Hmm skumt.
.
Anywhoo.. ha det heej
Jackie

No comments: