Thursday, November 20, 2008

SKYNDA DÅ!

ååh.. Vill jag något att mer än att åka till USA exakt nuu? i dont think soooo! Bara några veckor kvar nu iaf, mumma!
PLUS ATT VICTORIA'S SECRET SÄNDS PÅ CBS 3 DECEMBER vihoo!

Jag har gjort upp en plan på att fram tills resan ska jag endast jobba och inte tänka på nåågot annat. Så att tiden går supeer fort! Ska tjäna massa pengar för det har kommit till min kännedom att jag även får lön när jag ääär i usa mohaha JOY? Mmm, usa usa usa usa usa usa usa usa usa. JUL I N.Y kan det bli mysigare? NEHEE! Har kommit fram till att jag ska video-blogga med haha, som en riktig turist! Och jaga Victoria's Secret modeller, så jag kan bygga på min lista av modeller jag träffat (WOW 1st haha).

Igåår vare sushi i stan med Becca! Vi blev SJUKT glada när vi, efter att ha pratat om första snön förra året, insåg att vi befann oss i ÅRETS snöpremiär! Jag stannade tvärt upp och nästan skrek samtidigt som jag pekade i lyften "VAD ÄR DET!!?" Men hmm vänta lite helt plötsligt slutade det? OCH DET VA FEJK, what the freeak! Lägg aldrig ner så mkt energi på snö igen gbg, fast gör det alltid för jag ska hänga på den gatan varje dag nu o mysaaa mmh. Sen vare baskeeetmatch yet again, och tivaarr vann dom inte idag heller :P men hey, alltid lika mysigt att kolla :)

Efteråt åkte jag eve o vics hem till henne, och kollade tv o åt nudeeels (och fiskgratäng?) sedan somnade vi gott på en gång typ haha.. jag mediterade mig själv till sömn (kan vi låtsas iaf, tog ju fett lång tid lilla du!) mahah..Och innan jag o eve åkte hem för att sedan åka in till jobbet igeeen, städade vi så fiint i lägenheten hihi.

Första kvällen at work idag då! Himla ok vare faktiskt och vi kom med på top 5 såå YÄH, better look out mmhm! Ska maxa ännu mera imon och nästa vecka så jag får mucho dinero till usa, hahaha va aldrig så sämst på spanska igen..

Brandy - Right here (departed)
Suug lite på den karamellen som lisa hade sagt HAHA



Gone, going, gone..
Jackie

No comments: