Monday, November 10, 2008

Preciiis det vi behövde ! :)

OK, när jag vaknar är det måndag igen uuh!

Undrar lite näär jag ska somna, för här gör jag ju inget nyttigt, förutom att kolla SATC filmen mmhm! Anywhooo.. Helgen va himla bra! Mihihi.. jag o evelina har varit ute på äventiiiirr, fullt upp som vanligt :P

I fredags va ju tanken att man skulle vara hemma, lugn och vila ut för en gångs skull.. men heey, det är tyvärr inte så vi rullar! Jag hade en jobbintervju på dagen sen hämtade jag Alicia från dagis och till sist hamnade jag hos Eve där vi hypade som vanligt! SÄMSTA partybussen-helgen dock! Måste jag säga innan jag glömmer haha.. Vi håller igång där bak med musik and so on iaf!..och vi hamnade på en "förfest" i Linné där det va en mycket spännande folksamling. Alla samlade kring strippstången mitt i lägenheten HAHA. Ändå har man inga muskler kvar kände jaag? Och tillsist gick vi till inferno där vi hypade ännu mer tillslut hahaha, och hade en blast för oss själva! Kvällens underhållning va Bell med sin mick som han inte släppte på hela kvällen hahaha..

Resan hem va minst lika eventfull som resten av dagen, då vi fick gå/springa till tåget på typ 10min! När vi väl kom fram till Lerum kör bussen därifrån hahaha! Så eve tar av sig skorna och båda börjar springa! Väl framme vid vägen igen ställer jag mig vid kanten när bussen ska köra förbi och gör en mycket het vink till bussgubben som vi båda uppskattade sen haha(me and eve då)! Som en COOL 14ÅRING! och så åkte vi ensamma för han trodde inte det gick något tåååg tydligen! Lucky us!


LÖRDAG, hype hype hype! Först vare Vicis match! HEJA HEJA, och vår lilla lillasyster blev nockad och svimmade :O som vi blev oroliga, men kimpa came to the rescue ^^! och sen begav vi oss heeem igen för att äta massa goood mat och hypa igen haha! FÖR MARIO SKULLE HA PÄÄRTY FÖR HAN FYLLDE ÅR(söndag hihi) och vi HYPADE för allt vi va värda hahaha.. först på bussen (skrutt partybussen!!) och sen på vagneeen (ingen skäms så lite som oss när man sjunger blinka lilla stjärna out loud!) och väl framme hos Marre spraaang eve in till köket o fann food for days! We like! Fullt med fest vare, and the rest is history :D Vaknade på morgonen smått förvirrad med mina favisar tätt intill haha :)

GRATTIS MARIO på din Bday hihi!
Sen vare ju såklaart farsdag!! Och det va middag hos pappa, sen dog jag i soffan! och hela kvällen har spenderats i eves säng, med massa mat och massa tv! Juust how we like it!


Nu ska jag nog sova truur jag! Imorgon är det verkligen ingen skola. Ska leta jobb och kolla match mmhm.
.
Lateer
Jackie

1 comment:

Evelina said...

vi är bäst, vet du hur mycket jag älskar oss? gud!