Thursday, November 27, 2008

Romeo must Die.

OK nu alldeles snart ska jag faktiskt sova! Har varit himla trött exakt hela dagen och det orkas inte med imorgon igen!! Kom för övrigt på precis nu att jag inte sett en keps på länge!! På någon snygging såklart, uh ej ok! Kepsar e bra skit :D

Kollade sista biten av RmD nyss och tycker det e himla synd att Aaliyah inte lever, blä! Minns verkligen exakt vart jag var någonstans när min mor ringde o berättade att hennes plan krashat! Ick. Lyssnar alla gamla låtar med henne nuuuv, we love!


Linda är ju påväg till USA alldeles exakt snart och OJ va jag fick en hype igen då! Som jag har ungefär varje minut på dagen men hey. Kan tiden inte bara gå magiskt fort? That's all i'm asking, pliis! Iaf imon så jag kan få helg sen! Eve joinar på jobbet imon med så det kommer nog gå mighty fast :) Plus att idag gick det braa så mina pengar till USA växeer thankyouverymuch.

Mmh idag hade jag massaaa ledig tid eftersom jag inte hann åka hem efter sjukan! Så jag vandrade omkring på frölunda torg haha. Jag upptäckte mitt presentkort på H&M så det blev iaf lite mini shopping, mums! Och så fick jag en goood mumsig lunch på eve andraa jobb mihihi!!

Helgen då? Jag koommer ha exakt lika lite pengar den här månaden som förra typ såå hejja brancos fest lördag haha! Men ändå kan det bli en spännande helg, som vanligt. om man nu orkar..

*
"It's been to long and I'm lost without you

What am I gonna do, said I've been needing you, wanting you

Wondering if you're the same, then who's been with you?

Is your heart still mine?"
*

Aah ska verkligen lägga mig i min säng o lyssna musik exakt nu, och drömma massa gott! Vill ha tillbaka snön oxå, hallåå? Regn nej tack! Vattenpölar nej tack! mysiga flings JA!


You don't even have to ask..
Jackie

No comments: