Thursday, October 30, 2008

allt lr inget!..igen..

Hola guapaaas!

Nu är allt nästan klart inför imorgon! Ska leta upp det sista innan jag lägger mej, och hoppas (pleease pleease) att jag vaknar med en hot bod, heelt plötsligt imon! Dåå e jag lugn.

Men hey.. chansen e rätt stor visst? Iaf, först imorgon innan all stress ska jag på anställnings intervju @ GP! Jahaaru det ska jag verkligen. MEN dom sa att jag skulle räkna med 2h? Eh scuuse? På en fredag? PÅ HALLOWEEN? Kl 13.00!! Himlaa tur att det inte va senare iofs..

Idag har jag o eve virrat omkring på stan, yet again! Fram o tillbakaa hit o diit. Stalkade en viss Jonas Bjursten en stund med! Lurade honom att vi gått efter honom från hans hem hahaha.. cooonfuzzled! Och sist men inte minst joinade emma oss, och stod o grät öppet utanför systemet för att malin ringde från LA hahah :D mmh, vill oxå vara i LA. Sen begav vi oss tillbaka heem, Gråååbo, Edvinjons vägen 6! och åt maaat, provade våra klädeeeer och fixade våraa finaa...! Sen gick vi ut o gick i en timme i regneeet OCH MÖRKRET! uuh inte ok.


Så nu har jag värmt mig med té och honiing, för jag ska ickee bli sjuk uuhu.

Imon ska bli himla nice, längtar efter exakt alla :) typ :P hoppas på sol o värme! hahah "mmhm" men inget regn iaf..

Laaaater
Jackie

No comments: