Sunday, October 19, 2008

..men det e sånt vi uppskattar!

Åh herre. Vart ska jag börja?



OK, det har gått 1 dag och allt är kaos? och #1 igår va sista dagen på jobbet. Himlaa skönt uh. Träffa ännu konstigare människor nu :S om man får säga så.. och hela freakin göteborg va inne i nordstan hela dagen typ!? Ärligt, det va värre än under julen! Vaaad gjorde folk där!?
#2 vi va UTE vihoo. Efter vääldigt mycket om och men under hela dagen, bestämde vi oss tillslut för att ta oss samman och hypa lite :D ALLT ELLER INGET som rubrik för vår kväll, tyckte vi passade perfekt. Uh, aldrig igen kanske?

Ska verkligen förklara nu, så att ingen förstår :D

Vi hade mini-fest för oss själva på bussen kl 22, med musik och.. tillbehör. Längst bak nästan ensamma på bussen! Mogenhet! Väl inne i stan gick vi först till 21 på Respekt och blev joinade av emma och tjejligan :D Vi begav oss dååå till majorna på avslutnings fest med öppen bar (i say no more). Där hittade vi några fler vi kände och några vi helst inte vill se på samma fest som oss ever again? hahaha.. Efter kanske 1-2h där drog vi tillbaka till Respekt ready for some Ptay! :P

..och seen satt jag o eve på tåget! hahaha.. "ok" men ungefär så kändes det. HALLÅ tåget? där gick det lite fort.. och det va längsta SÄMSTA tågresan ever.. slängde tillomed min o eves hamburgare för att jag blev så arg! Det va den lr mobilen..

Och nu är jag hemma! Bra visst, vi säger så :)

Ska kolla film lr något exakt nu, fixa oboy och värma meej för jag e förkyyyld uh! Imon är det skola tidiigt, blä, sen inget! Andas ut mmh. Jag uppskattar att jag o jaz har mkt trevliga konverastioner på sms o msn! Vi är på the same page om man säger så, ready to fight vilken sekund som helst haha.. I die. Detta e kaos, seriööst.


Laater
Jackie

1 comment:

Evelina said...

hahahaha vad sjutton gjorde du mellan tågresan och din hemkomst egentligen? maaah fööör vi uppskaaaattar det!!