Tuesday, October 28, 2008

bye hater.

OK, skulle göra detta till mitt master HATER inlägg.
Men såå drogs jag in i min nya T.I skiva och förträngde allt annat DAMP. Plus att nu e jag himla trött, och längtar tills jag vaknar och är ensam hemma.

Hade kunnat skriva en bok om allt/alla jag hatar just nu.. lr tycker väldigt inte mkt om iaf.

HATAR när människor frågar mej "frågor" och inte väntar på ett svar utan fortsätter babbla. Hmm UNDRA varför jag alltid är tyst. Stäng munnen o lyssna istället..

Ska aldrig bry mig MINDRE om något än det dääära just nu, seriöst, SKOJAR DU ELLER?

Önskar jag kunde lägga in mig på sjukhus, ensam.. men neeej det gör jag OM ETT ÅR! bajjröv.
..pallar intee folk som pratar, får damp damp damp cp cp cp cp.

om det e så jävla lätt GÖR DET SJÄLV FÖR I.
ska sova exakt nu..
"Don't hide, I see you hater"

T.I är freakin fine.

Bye hater.
Jackie

No comments: